wat vinden jullie van de naam Fenna Danique of Fenna Lorena en voor een jongen Luca Luciano of Luca Dean of Luca Djoel we twijfelen namelijk over een of twee namen voor ons kruimeltje
Ik vind Luca Luciano echt vreselijk. Net zoals Djoel. Luca zelf vind ik wel een hele leuke naam. Dean vind ik ook wel oké, dus ik zou dan kiezen voor Luca Dean. Qua meisjes naam is het beide niet mijn smaak. Wat dat betreft kan ik helaas niet kiezen.
Luca luciano vind ik echt heeelemaal niks. Te hoog tokkie gehalte. Ik vind al deze namen niet leuk als combi naam, het zijn eerder op zichzelf staande namen. Ik zou dan zelf gewoon kiezen voor Fenna en Luca.
Zowel Fenna als Luca vind ik een leuke naam, de tweede naam als toevoeging in alle opties begrijp ik niet en vind ik ook niet mooi.
Hebben de 2e namen een speciale betekenis? Ik vind de namen namelijk leuker op zichzelf, Danique en Luca beide mooi.
De combinaties met Luca vind ik geen van drieën mooi. Joël los wel mooi (zonder D-). Fenna Danique vind ik wel mooi, maar pas écht 100% mooi vind ik Danique los. Vind Fenna erg hard klinken.
Djoel? Nooit van gehoord. Luca en Fenna vind ik prima namen, vooral Luca vind ik leuk. De tweede namen echt helemaal niets. Combi ook niet.