Ml en ik hebben Finn nu op nummer 1 staan voor een jongen, maar ik twijfel door de populariteit. Wat zouden jullie doen?
Als dat voor jullie nr 1 is, dan gewoon doen! Als je een andere naam kiest, wie zegt dat die met de tijd of over paar jaar niet populair is
Had gestemd niet doen... maar als het echt DE naam is vind ik toch dat je het moet doen. Als je twijfelt zou ik verder zoeken naar een minder populaire naam.
Als het jullie nr 1 naam is ga je spijt krijgen als je het niet ga doen. Dus dan is onze mening totaal niet interessant want het is jullie kindje
Ik vind het geen mooie naam, vind dubbele letters stom. Maar vanwege populariteit zou ik het niet laten.
Ik vind het een hele mooie naam ondanks dat de naam populair is. Normaliter hou ik absoluut niet van populaire, veel voorkomende namen maar als DIT de nr 1 naam is, zou dit mij niet weerhouden om hem aan mijn kind te geven.
DOEN!!!! Leuke naam en blijkbaar vinden veel mensen dat aangezien hij zo populair is! Ik heb daar totaal geen moeite mee! Jullie kindje is straks toch uniek, welke naam het ook heeft!
Ja, leuke naam! Mijn kinderen hebben ook populaire namen, omdat dat onze favorieten zijn. Nog geen last van ondervonden.
Ik heb nee gestemd, omdat hij zo vaak voorkomt. Ik vraag me af of mensen de naam ook zo leuk hadden gevonden als hij maar 5 keer per jaar zou worden gegeven. Misschien wordt een naam leuker als je hem vaker hoort...
Als het voor jullie de naam is, zou ik er gewoon voor gaan. Ik snap jullie twijfel alleen wel. Wij zitten hier met hetzelfde. Onze nr. 1 naam is ook populair. Wij hebben liever geen populaire naam. Voor ons is dit alleen wel echt de naam. Onze dochter gaat dus toch zo heten. Ik ben bang dat wij anders spijt krijgen. Bij alle andere namen op ons lijstje hebben wij namelijk zoiets van ze zijn leuk maar onze nr. 1 naam blijft nog steeds leuker. Populair of niet, wij willen voor ons kindje gewoon de allermooiste naam.
Ik vind het nog steeds een leuke naam! Dubbele letters vind ik ook stom maar bij Finn hoort het (volgens mij) Ik zou het alleen niet doen als het in je eigen omgeving vaak hoort.
Zou het zelf niet doen door de populariteit. Genoeg namen die minstens net zo mooi zijn maar minder vaak voorkomend zou ik zeggen. Maar dat is wel mijn mening die behoort bij mijn smaak. Dus als die van jullie anders is zou ik me er geen klap van aantrekken van wat ik vind.
Ja lastig... Ik zou zelf nooit Finn kiezen omdat het gewoon te populair is, maar als het voor jullie allebei de nummer 1 naam is, waarom niet?
Leuke naam. Ik zou het ook gewoon doen. Ons zoontje heeft ook een naam die in 2016 in de top 20 stond. Heel jammer, maar sinds ik tiener was wist ik al dat als ik ooit een zoontje kreeg, hij zo moest heten. Nooit spijt van gehad! Ik ken trouwens geen Finn's. Als je verder geen Finn's n je omgeving hebt, dan doen!
Zou het gewoon doen, ik wist niet eens dat het populair was. Heb hier nog nooit een geboortebord in de tuin zien staan met Finn erop.
Als het dé naam is dan zou ik het doen, je krijgt anders vast spijt. Misschien zit er over 4 jaar geen enkele andere Finn in zijn klas, ik heb een hele bijzondere naam, maar had toch echt 1 x een naamgenoootje. De naam van dochter is juist populairder geworden dan 11 jaar geleden, tja daar kan ik ook niks aan doen. Laatst had zij juist een naam genootje bij het kinderfeestje van haar broer.