35 weken en 3 dagen voor de jongensnaam, welgeteld vijf minuten voor ik de OK in werd gereden. Gelukkig was het een meisje haha, die naam had ik al jaren - maar moest vriend overtuigen dat dit 'de' naam was. En nu... nu weten we weer niks. We dachten het te weten en beginnen nu weer opnieuw. Ik gok dat het weer net zo gaat
Meisjesnaam: ongeveer 5 minuten nadat ik voor het eerst zwanger was. Tot op heden niet kunnen gebruiken, maar dat wilden we wel bij alledrie Eerste jongensnaam ongeveer met 25 weken, tweede jongensnaam met ongeveer 30 weken, derde jongensnaam ongeveer met 10 weken (we wisten dat de kans wel erg groot was op nog een knulletje ).
Bij dochtertje ruim een week na de 20 weken echo. De naam hadden we al panger, maar toen we zeker wisten dat het een meisje was moestenw e toch de knoop definitief doorhakken. Vanmorgen gehoord dat we nu een jongetje krijgen! Hebben nog geen naam..
Bij de eerste voor de 20 weken echo een jongens als meisjesnaam Bij de tweede al voor de 17 weken een meisjesnaam, maar een jongensnaam kwam pas rond 24 weken
Beide namen rond de 30 weken. Nu heb ik ook twee namen maar die kunnen denk ik nog wel veranderen aangezien dit bij de eerste zwangerschap ook was.
Jongensnaam voor de 1e met 26 weken toen hij geboren werd, het was de leukste naam toen maar eigenlijk vonden we nog geen 1 naam echt geweldig. Meidennamen voor nummer 2&3 allebei vrij laat. Mila stond met ongeveer 30 weken vast en Elyn pas met de bevalling met 33 weken. Bewijst maar weer dat we moeite met namen kiezen hebben
15,5 weken, zodra we wisten dat het een meisje gaat worden gingen we namen bedenken en we waren met de eerste twee namen alletwee blij. Geen idee of we nog gaan twijfelen.
Bij mijn zoon met 14 weken op het moment dat ze zei het is een jongen , zei ik oooh het is een S.eyhanneke !
Op 12 weken, toen we hoorde dat er een grote kans was dat we een jongetje zouden krijgen stond de naam al vast vrij snel dus
Nog steeds aan het twijfelen ? Wij hadden tijdens 1e zwangerschap een naam en deze bleef hangen toen ik 2 zwangerschappen later goed zwanger was van onze dochter. Maarrr rond 40 weken toch nog veranderd! We bleven maar twijfelen.. En hebben toen maar een knoop doorgehakt.
Na de geslachtsbepalings-echo zaten we namen op te noemen en één naam vonden we beiden mooi. Manlief stelde toen voor om de naam gewoon te gaan gebruiken voor onszelf om te kijken of het goed voelde en na een week waren we daar zo aan gewend dat we geen andere naam meer wilden 17 weken dus