Ik heb gestemd op Milan, omdat ik het een prachtige naam vind. Maar bij de naam Feyza past Noah weer beter.
Noah en Milan zijn echt al afgezaagd, zo gaat die met 5 andere in de klas zitten die dezelfde naam hebben! Noa(h) kan ook nog voor meisje dus mss nog wel meer naamgenootjes in dezelfde klas! Vind ik niks... Heb Remzi gestemd, vind Ferdi mooist, maar lijkt te veel op Fayza.
Ik vind Milan uit je rijtje het leukste. Dat kan ook wel op z'n Turks, ze zullen het daar niet veel anders uitspreken, ook weer een voordeel. Noah zou ik niet snel voor kiezen, ook weer met de gedachte dat dat in Turkije moeilijk uit te spreken is. Maar goed, misschien is dat een argument wat voor jullie niet zo zwaar weegt - wij (ook ikke NL manlief TR) willen dat de naam zowel in Nederland als in Turkije makkelijk uit te spreken en op te schrijven is.
Ik wil iedereen alvast heel erg bedanken voor jullie meningen. Ik ben het ook wel een beetje eens met de naam Noah. Het is niet mijn persoonlijke keuze maar meer die van mijn man. Het is een niet turkse naam maar hij heeft hem zelf gevonden en vind het mooi. Maar ik denk dat het in Turkije wel problemen kan opleveren met de uitspraak en denk inderdaad dat het die toch niet zal worden. Ik vind zelf de reacties op Remzi ook wel erg leuk. Ik begin deze naam nu steeds leuker te vinden. Ook deze kwam eigenlijk meer van mijn man. Milan was echt mijn eigen keuze en vind ik nog steeds mooi. Alleen twijfel nog steeds of deze naam niet te populair is naast Feyza wat je eigenlijk nooit hoort.... Nog genoeg om over na te denken dus.. Meningen zijn nog steeds welkom, en eventuele andere namen (niet turks) wat wel voor een half ned half turks kindje zou passen zijn welkom