Hoi allemaal! Jullie hulp is hard nodig. Wij weten dat ons derde wondertje een jongen is! Superleuk, want we hebben al twee meiden. Die heten L.ij.ne en N.or.a Nu zoeken we een naam. Wat we beiden heel erg leuk vinden is Mick. Maar mijn man vind Mik zonder ck leuker. Wat vinden jullie? En nog een vraag. De achternaam is ook één lettergreep en begint met een K. Is dat storend? Als jullie andere suggesties van namen hebben, passend bij de namen van onze meiden, dan hoor ik het graag. Het liefst niet al te veel voorkomend. Op onze lijst staan: Jonas Mick/Mik Bodi Javi Jim/Jimi Alvast bedankt!
Mick/Mik vind ik echt niks. En je kan er zo leuk op rijmen. Misschien Alec Renzo Milas Joas Yoaj Novan
De naam Mik, is voor mij een werkwoord als in de zin 'Ik mik de bal' of een achternaam A. de Mik. Dus, nee.. zal hem niet als voornaam geven. Mick eventueel wel.. maar in icm achternaam startend met K niet. Dat bekt niet lekker, je struikt over de 'K'. Van je lijstje vind ik Jonas en Jim mooie namen én ook goed passend bij de namen van zijn zussen!
Mi(c)k vind ik niet leuk en zou ik al helemaal niet kiezen icm de achternaam. Jonas, Javi en Jim vind ik wel leuk uit jouw lijstje. Anders Milo, Tygo, Morris, Otis, Aron? Ik heb geen idee ik ben niet zo thuis in deze namen haha
Ik zou ook ivm de achternaam voor een naam met meerdere lettergrepen gaan en niet met de letter ‘k’ eindigen. Echt een tongbreker. Persoonlijk vind ik uit je rijtje Jonas een hele leuke naam, ook passend bij de meiden.
Ik vind Mick leuk, maar met de achternaam zou ik het niet doen denk ik. Van jullie lijstje vind ik Jonas mooi. Misschien nog: Abel, Armin, Arvid, Boris, Dani, Espen, Felix, Ferre, Hidde, Idris, Isaac, Jaron, Jelle, Joris, Julan, Maxim, Mirza, Odin, Otis, Revi, Sebas, Silas, Stian, Tobin
Mooie naam, L.ij.ne! Mick of Mik i.c.m. jullie achternaam vind ik inderdaad storend, zou ik zelf echt niet doen. Uit jouw lijstje vind ik Jim, Jimi en Jonas erg leuk! Andere tips: Melle, Abel, Olaf, Fedde, Hugo, Otis, Joe, Gus, Bowie, Morris, Elvis
Bedankt allemaal, dit bevestigt mijn gevoel en het wordt dus geen Mick of Mik. Die "Mik 'm er in" had ik ook al in m'n hoofd haha. Dan gaan we nog even goed over jullie ideeën nadenken. We weten in ieder geval welke kant we een beetje op willen.
Wat een toffe naam L.ij.ne Wat zijn andere voorwaarden voor de naam, behalve niet veel voorkomend? Mels Melchior Otis (hierboven al een paar keer genoemd, dus komt misschien wel veel voor...) Morris Lennox
Jouw meisjesnamen zouden zo in mijn lijstje passen. Ik vind Mick ook wel lekker vlot klinken, maar zo heet de ex van mijn stiefmoeder, dus had bij ons niet gekund (beetje beladen). Zonder c vind ik ook prima kunnen Mik. Op onze jongenslijst stonden: Bren of Brenn Mas of Maas Daaf Ties Sep Van jouw overige lijstje vind ik Jonas het leukst.
Bij L.ij.ne en N.or.a zou ik kiezen voor Mik. Maar zou niet mijn eerste keuze zijn. Ik denk eerder aan: Mil Sil Rien Jaan Joos Odiel Tars Nand Bavo Mels Roman Sid Lard