Hoi, Een tijdje terug hadden we hier een lijst met 10 jongensnamen neer gezet. We hebben er flink uit geschrapt en hebben er nog 4 over. Welke zouden jullie kiezen? Teun Thije/Tije Jens Sil Alvast bedankt
Teun! Bij Sil moet ik altijd aan 'sul' denken. De naam Thije hoor ik voor het eerst en vind hem niet echt mooi... En Jens is gewoon niet mijn ding.
Ik heb Jens gestemd. Ik vind het een hele leuke naam. Het is dat ie echt niet bij onze achternaam kan. Sil is voor mij ook de afkorting van Sylvia.
Definately Jens! Echt een leuke naam! Thije en Sil vind ik ook leuke namen. Teun vind ik niks, sorry.
Ik vind Jens helemaal geweldig, dus daar heb ik voor gestemd. Als wij geen 1-lettergrepige achternaam beginnend met een S hadden, had ik Rens of Jens als jongensnaam genomen. Thije vind ik ook nog wel leuk, maar Jens het allerleukst. Sil klinkt wel ok, maar zou ik zelf nooit kiezen, kan niet zo goed uitleggen waarom, erg kort ofzo door de 'smalle' letters in zo'n korte naam, ik weet het niet. Teun vind ik persoonlijk toch echt te ouderwets; ik weet dat je het steeds vaker weer hoort, maar ik vind het niks.
Ik heb voor Teun gekozen.. Het heeft iets zachts in zich.. zachte klank.... iets liefs, aardig.. jens en thije vind ik hard klinken ( door de S en de ij) en Sil vind ik niet leuk.. net wat ik heir las van sul .. of sillu\y ( engels..)
Thije en Sil . Thije ken ik alleen van het forum en ik vind het er zo erg leuk uitzien . Sil klinkt in elk geval leuk .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze allemaal niet echt geweldig vind, maar als ik zou moeten kiezen zou het Teun zijn.