Hallo meiden, hier een onzekere zwangere. Heb echt een zeurende pijn in me buik. Geen steken ofzoiets maar ja moeilijk uit te leggen. als of iemand in me buik ergens aan trekt. Is dit een soort bandenpijn of is dit iets ernstigs? Ben zo onzeker. Ik heb nl al een aardig buikje (voor 6 weken zwanger en heb altijd al een buikje gehad) maar dacht gister voor de spiegel te zien dat hij kleiner werd. ben zo onzeker kan wel huilen (zullen de hormonen wel zijn ) Wie heeft deze buikpijn ook gehad? xx jessey IS dit goed of slecht?
Meestal goed. Je baarmoeder is aan het groeien, er gebeurd een hoop daarbinnen. dat kan je goed voelen! probeer het los te laten, als je heftige buikpijn krijg moet je aan de bel trekken. groetjes
Ja dat weet ik heb ik al gelezen. Maar je hebt me in ieder geval weer gerustgesteld. Echt super bedankt. xx jessey
En je hoeft je al zeker niet druk te maken over je buikomvang. Als je nu een buikje hebt zijn dat puur je darmen!
Ik ben naar de huisarts gegaan, omdat ik gewoon even gerustgesteld wilde worden. Nou dat is toen gelukt, er was niks. Het was normaal in een beginnende zwangerschap. Ik denk dat misschien een bevestiging van een arts voor jou meer rust geeft. Iedereen kan wel zeggen dat er niks is, maar je blijft zelf twijfelen, succes
Hey Jessey, Ik begrijp helemaal wat je voelt. Ik zit vandaag ook in een enorme dip... ik heb zelfs het gevoel dat ik niet meer zwanger ben, raar hoor... ik slaap al 2 nachten moeilijk omdat ik er vaak aan zit te denken... Ik mocht normaalgezien pas op 15 november bij de gynaecologe langsgaan maar heb gebeld en mag morgen langsgaan - hopelijk is mijn gevoel helemaal verkeerd en zijn het gewoon mijn hormonen die mij zo 'n down-gevoel geven... Misschien kan je ook even langsgaan bij de gynaecoloog?
Kan me je zorgen heel goed voorstellen, die had ik nl ook in het begin. En ook vreselijke buikpijn had ik in het begin. Liep er soms krom van. Heb toen ook de VK gebeld en zij zei toen tegen mij, het hoord er allemaal bij en zolang er geen bloed bij zit, is er echt niks aan de hand. Hoop dat het snel overgaat en dat je een beetje kunt genieten.
Hallo de buikpijn wordt alleen maar erger. De laatste week voelde het alsof er iemand aan de binnenkant van me buik aan het trekken was. En nu voelt het alsof en 10 man in me buik aan iets zitten te trekken. Hebben jullie dit ook gehad? voor de rest heb ik nergens last van gelukkig. Ben nu wel in 1 x helemaal gek op smeerkaas (of mag je dat niet, wel toch?). Heb in ieder geval nog geen bloed gezien. gelukkig. Iemand anders hier die ook zo'n buikpijn heeft. Me tepels doen trouwens echt pijn, nu geen last van maar als ik me BH uit doen dan doen ze pijn niet te geloven xx jessey
hai snap hoe je je voelt. met me eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde, dacht ook van me buik is kleiner geworden hij groeid niet meer. ben naar de dok geweest en mocht eerder voor een echo, maar alles was goed de beeb groeide ook goed. komt gewoon omdat je baarmoeder erg hard aant groeien is en dat kan weleens gaan trekken. en zoals iedereen zegt zolang er geen bloed bij zit is er niks aan de hand. groetjes annegie
Ik ben vanmorgen dus langs mogen gaan bij de gyne. Gelukkig was alles in orde! De gyne vroeg waarom ik zo'n slecht voorgevoel had en toen ik zei dat dat kwam omdat ik helemaal niks voelde terwijl anderen duidelijk bandenpijn en buikpijn hebben door het uitzetten van de baarmoeder, zei ze dat elke zwangerschap ECHT wel anders is. Mensen die niks voelen, zijn ongerust en mensen die veel voelen, zijn ook ongerust terwijl in beide situaties er niet meteen een reden is om ongerust te zijn. Alleen bij bloedverlies en hévige krampen, moet je je zorgen maken, voor de rest - zoveel mogelijk genieten van de zwangerschap... en dat ga ik doen... Ik hoop jessey dat ik jou hiermee ook wat kunnen geruststellen heb... jouw pijn is volgens mij puur bandenpijn dus eigenlijk hoef je je geen zorgen te maken (maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan é )
hey, da's oprecht en met plezier gedaan hoor... we zitten allemaal in hetzelfde schuitje van onzekerheid é Knuffel