Hoi Allemaal, Mijn man en ik hebben gekozen voor de meisjesnaam: Naomi Ik heb dit zelf altijd al een super mooie naam gevonden, maar heb verder nog nooit iemand ontmoet met deze naam. Nu las ik ergens op internet dat sommige mensen de naam "ordinair" vinden...ik heb zelf nooit deze associatie gehad(ik denk eerder aan een sophisticated/lief/net meisje) ...maar nu is dus de twijfel toch stiekem toegeslagen... Wat vinden jullie van de naam? Komt de naam veel voor in jullie omgeving? PS vervoegingen van de naam zoals Nomi of Noemie etc vind ik niet zo leuk..
Ik vind het een mooie naam. Ik zou mezelf niet zo aan t twijfelen laten brengen. Ik vind het ook geen asociale naam of naam met negatief gevoel. Gewoon een mooie naam
Ik heb er ook geen negatief gevoel bij. Juist een mooie bijbelse naam, vind hem niet ordinair! Ik ken trouwens meerdere mensen die zo heten en die zijn alles behalve ordinair .
ik vind het ook een leuke naam..!! Vaak kennen die mensen toevallig iemand die zo heet en associëren het dan als die persoon.
Ik vind Naomi ook mooi! De twee verbasteringen die jij noemde vind ik wel ordinair (hoop niet dat ik nu op iemands tenen ga staan, het blijft een kwestie van smaak...). Gewoon doen dus!
Heel vreemd want in combinatie met Dylano vind ik de combi ordi maar met een naam als Finn vind ik hem weer hip. Denk dat het een naam is dat bij elk gezin wel kan. Op zichzelf vind ik het een prima naam.