Hallo, Inmiddels ruim 25 weken zwanger van een meisje. Het is ons eerste kindje. We hebben nog 2 namen over, welke vinden jullie het leukst en waarom? Hannah of Fenna?
Hannah: Vind ik geen mooie naam! Ik vind het niet zo lief klinken, te hard! Misschien komt dit ook doordat ik een Hannah ken die niet zo aardig was, dus mijn mening is misschien dan niet helemaal eerlijk! Fenna vind ik wel leuk!!
Ja, dat is irritant dat je bepaalde namen associeert met bepaalde mensen.. Heeft iemand nog andere suggesties in deze lijn van namen?
Absoluut Hannah! Lief en zacht maar toch ook stoer, kun je veel kanten mee op Fenna vind ik een heel harde klank hebben, dan vind ik Fenne mooier.
Fenna is leuk, Fenne is nog leuker. Hannah vindt ik persoonlijk niet mooi. Misschien heb je hier nog iets aan.. Kjenta Mayla Livia Liva Risa Rissa Leah Sanna Pippa Tessa Eliza Lotta Jenna Laeta Yanna Jetta Ella Yara Nisa Jada Faya Rana
Ik vind ze beiden net niet. Hannah te ouderwets em fenna te tuttig. Sarah anna farrah fayah norah sophia rosa vind ik wel leuk