Mijn vriend en ik hadden de perfecte naam voor ons zoontje! Namelijk Seth! We waren er helemaal over eens al vanaf het begin! nu heeft die het verteld tegen zijn moeder :O Nu komt het: Zijn hele familie weet het en ik ben de naam zat! ik had een andere naam gevonden maar mijn vriend staat nergens voor open?? ik heb het er over gehad! ook dat ik het niet leuk vind dat iedereen het al weet! en wat namen genoemd maar hij wil nergens anders over denken Wat nu???
wat jammer, Seth is echt te gek. Ik heb een eigen Seth Wil je nu een andere naam omdat iedereen het weet, of omdat je hem niet meer leuk vindt? Ik zou toch je gevoel duidelijk maken en manlief, is toch een beslissing van jullie beide.
Aaah wat onhandig van je man!! Snap dat de lol er af is voor je met die naam... Heb geen advies voor je, maar ik zou zeker duidelijk maken aan je man dat je dit ECHT niet leuk vindt.... Mag die best weten.
Jullie zoon gewoon Seth noemen... Het was toch de naam voor jullie? En dat zijn familie het al weet... het is jammer maar of ze het nu al weten of over een paar maanden...
Is ook echt heel jammer! ik vind het nog steeds een leuke ,stoere naam! Denk dat ik mij der maar overheen moet zetten dat het nou eenmaal niet anders is dan dat iedereen het weet!
Als je het echt een super naam vindt, zou ik hem lekker houden. Over een paar jaar maak je je echt niet meer druk om dat de familie het toen een paar maanden van tevoren al wist en ben je blij dat je voor de naam gekozen hebt die jullie allebei al heel lang geweldig vonden Ik vind het ook een superleuke naam, alleen klinkt het voor geen meter met onze achternaam :x (begint met een S, dan krijg je zo'n stottermoment haha) Hier wordt het m dus helaas niet..