Casper vind ik helemaal niets Quin en Jason te Amerikaans Justin kan wel. Yven, apart maar klinkt leuk en stoer
Wow wat een reacties dat had ik niet verwacht. Erg leuk! Casper is bij de meeste wel favoriet wat ik zo zie. Wij gaan er eens rustig over nadenken hebben gelukkig nog even de tijd. Ik zou wel onze voorkeur willen zeggen maar je weet nooit wie er mee leest dus hou ik het nog even voor me als jullie het niet erg vinden. Maar zal als het zover is laten weten wat het geworden is. Bedankt allemaal!
Mijn voorkeur is Casper. Daarna Justin Jason dan Quinn ( vind Quint veel leuker!) en dan Yven. Ik weet niet zo goed hoe ik deze naam moet uitspreken.
Leukste vind ik Casper en Justin. Jason vind ik niet mooi, maar is een prima naam. Quinn is meer iets voor een meisje. Quint is veel leuker voor een jongen.
Quinn heel erg leuk! Vind Casper ook een super leuke naam. Zou ik zelf kunnen kiezen. Is alleen niet de smaak van m'n vriend. Yven vind ik ook een mooie naam. Jason en Justin vind ik minder.