wij kunnen moeilijk kiezen uit onze jongens namen onze achternaam begint met een s. nu hebben we sven thorsten finn elias (op zijn engels) mats dus wel de scandinavise inslag. papa heet andreas dus je die link wat er zo welke vinden jullie leuk
Finn en Thorsten ik zou niet zo snel een naam kiezen die begint met dezelfde letter als de achternaam
Ik zou hier kiezen voor Finn. Leuke naam! En inderdaad, ik ben het wel met Willow eens, als de naam eindigt op ee S en de achternaam begint ermee, is het niet zo duidelijk.
Finn is erg leuk maar reken er maar op dat je Finn 1 tot en met 5 in de klas hebt later want die naam is erg trendy en daar moet je aan willen meedoen.
Ik vind nog steeds SS niet kunnen maar de namen zijn allemaal leuk! Al zou ik Elias gewoon op z'n Nederlands doen. Klinkt ook leuk
nou we hebben een meerderheid voor finn maar die naar is het laatse jaar ruim 500 keer gegeven. mijn vriend riep gister ook de naam florian is dat wat?
Finn en Elias vind ik erg mooi! Elijah (op z'n engels) vind ik ook altijd wel een mooie naam...geloof alleen niet dat dat Scandinavisch is..