Hallo, Enige weken geleden samen met mijn man de namen voor onze derde uitgekozen. Maar nu slaat de twijfel toe! Onze zonen heten Roan en Dion. De baby bij een jongen Elias en een meisje Elise. Moeten we het zo houden of hebben jullie nog betere suggesties...
Hartstikke leuk Elias vind ik geweldig. Elise vind ik ook leuk. Zou er bij blijven ( mits je gewoon wat anders ziet wat je nog leuker vind, kan altijd)
Ik vind het ook hele mooie namen Leuk dat jullie voor een jongen weer een dubbele klinker hebben. Dan hebben de namen wat gemeen, terwijl ze toch niet op elkaar lijken. Ik zou het houden zo!
Elias zou ik zeker zo laten. Elise vind ik ook een erg leuke naam, alleen een ander soort naam dan Roan en Dion (al hebben die natuurlijk ook allebei een andere herkomst...). Beetje in dezelfde richting als Elise, maar misschien ook een idee: Loïs of Eloïse. Maar zoals ik al schreef: Elise vind ik ook een erg leuke naam!
Elias vind ik ook leuk! Elisa of elise minder, al kan het prima. Elin, Indy of Lois vind ik dan wel weer mooi!