Bijzonder. Laten we dan allemaal niet meer op elkaar reageren aangezien dat als kinderachtig wordt ervaren. Wordt een leuk forum Maargoed. Laat maar. Gaat blijkbaar nergens heen dit gesprek
Het is niet mijn smaak maar als ik moet kiezen dan Harper. Hoewel ik dat meer als een jongensnaam vind klinken, maar ligt aan mij misschien
Harper. Mckenna vind ik persoonlijk echt te Amerikaans. De andere namen zijn ook Amerikaans maar dat 'Mc' maakt het voor mij té.
Ja klopt ik heb best wel een unieke smaak van namen en ik weet en snap dat sommige mensen daar niet van houden. Al moet ik zeggen dat mijn twee kinderen geen al te aparte namen hebben. En nee ik heb niet bewust voor een Y in beiden namen gekozen.Puur toeval. Kayley en Shay
Het fijne van een naam uitzoeken is dat niet iedereen het mooi hoeft te vinden Was alleen benieuwd of je ook namen uit een andere richting leuk zou vinden
Vesper vind ik heel leuk Alanah Alyssa -Rae Maedow Jade Misschien andere nog leuke ideen j/m stoer en niet veel bijkomend
Harper vind ik erg lomp. Parker dan leuker (of het is omdat ik een super schattig meisje ken die parker heet) Lennox vind ik een jongensnaam McKenna wat te Amerikaans (tenzij je in Amerika woont en/of een engelse achternaam hebt) is alleen Kenna geen optie? Of Fenna? Of Maddy, Willow, Laila?
Ik vind Lennox zelf leuker voor een meisje dan een jongen. Zeker in Nederland zou ik (van die drie) daarvoor gaan denk ik.
Ik vind Harper een prachtig naam, maar alleen uitgesproken op z'n Engels en vind hem totaal niet bij de namen van je andere kinderen passen, die vallen voor mij in een iets andere categorie...
Uit jouw rijtje kies ik voor Harper. Misschien vind je Hazel ook leuk. Of Taylor. Dan komt de y terug in alle namen. Lennox klinkt meer als een jongensnaam. McKenna vind ik te Americaans voor hier en ik vind dat Mc daardoor erg over de top klinken.