Inmiddels zo ver met manlief dat er een top 3 is ontstaan....Beval over 2 maanden van een dochter. Maar....We vinden alle 3 de namen even mooi! Kan echt niet kiezen. Ben benieuwd of de poll ook gelijkwaardig opgaat, of dat er een duidelijke voorkeur is voor een van de namen.
Isabelle! Zo heet mijn dochter (ik hou van tuttig ). Sophia vind ik ook erg mooi (zo heet de dochter van mijn zusje ).
Wij hebben een Eva en heel erg blij met de naam. Ik vind het een tijdloze naam die bij alle leeftijden past en ook een zekere klasse uitstraalt (maar dat is natuurlijk persoonlijke mening) Als tweede zou ik voor Sophia gaan. Vind ik ook wel mooi maar Eva iets krachtiger.
Ik vind Sophia erg mooi. Isabelle heb ik hier al te vaak gehoord, en Eva...springt er gewoon niet zo uit voor mij. Maar het zijn geen van drieën vreselijke namen, dus volgens mij kun je eigenlijk niet fout kiezen. Heb je geen lichte voorkeur?
Ik heb Isabelle gestemd, maar Eva vind ik ook heel mooi. Sophia doet me denken aan het kinderziekenhuis.
De namen zijn alle 3 erg leuk. Aangezien bij ons een meisje Sofia Isabella gaat heten is voor mij nr 1 Sophia , dan Isabelle en dan pas Eva.
Yep, mee eens. Ik vind Sophie het allerleukste. Maar dat loopt niet goed over in onze achternaam waardoor het een raar woord wordt. Die A breekt dat. Vandaar Sophia omdat dat op Sophie lijkt (en je als koosnaam snel Sophie gaat zeggen misschien...). Lichte voorkeur voor Isabelle, maar dat matcht ook niet helemaal lekker met de achternaam...Maarja, weet nog niet of ik me daar iets van aan ga trekken...Eva vond ik na mijn eerste zwangerschap zo prachtig. Ik had spijt dat ik die naam niet aan mijn eerste dochter had gegeven. Maar nu ik weer zwanger ben, vind ik hem niet zo leuk meer. Maar ben bang dat dat door de hormonen komt ofzo. En dat ik straks ontzwangert ben en ik denk, s.hitttt! Waarom heb ik niet Eva gedaan?? Haha. Man vindt de namen alle drie even mooi en ik mag nu kiezen....