Wij zijn super blij omdat we eindelijk uit de naam zijn voor ons aanstaande zoontje Nu zoeken we alleen nog een mooie 2e naam die erbij kan/past. Het liefst kort, net zoals de 2e naam van onze dochter. zijn voornaam word N.ovan ....
Als ik het goed heb, horen jullie graag engelse/amerikaanse namen he? Of ben ik verkeerd? Novan Jack Novan Finn Novan Jake Novan Luke / Luuk Novan Ethan Novan Chase Novan Colt Novan Lex Novan Jeff Novan Kai Novan Lloyd Novan Ralph Novan Max Novan Scott Novan Thorn Novan Levi Novan Dex Dit was al een poging Laat maar weten of ik in een andere richting moet zoeken!
Haha dat klopt vanwege de naam van onze dochter. maar novan zullen we gewoon op zn nederlands uitspreken dus perse engels hoeft niet Levi en Jake vind ik wel leuk!
Wat een leuke eerste naam! Onze achternaam begint met 'van' dus dat vind ik in ons geval niet passen, maar ik vind 'm erg leuk en origineel! Waarom niet een van de namen die je eerder als eerste naam had bedacht? Caylen en Owen kan ik me nog herinneren uit jouw vorige naamtopics... Ik kan me voorstellen dat die zijn afgevallen als eerste naam, maar misschien kan je ze wel gebruiken als tweede naam?
No_van Beau No_van Blake No_van Blaze No_van Boyd No_van Brent No_van Brett No_van Brice No_van Bruce No_van Chase No_van Dave No_van Dwain / Duane / Dwayne No_van Finn / Fynn No_van Floyd No_van Flynn No_van Gray, Grey No_van Hoyt No_van Hugh No_van Ike No_van Jack No_van Jake No_van James No_van Jed No_van Jeff No_van Jim No_van John No_van Josh No_van Judd No_van Jules No_van Kai / Kaj No_van Knox No_van Kyle No_van Lance No_van Lee / Leigh No_van Len / Lenn No_van Lloyd No_van Lyle No_van Quin No_van Rafe / Rave No_van Royce No_van Sen / Senn No_van Thom No_van Trey No_van Troy No_van Tye No_van Vince No_van Wayne No_van Zeph
Novan Boaz Novan Quin Novan Xavi Novan Sem Novan Falco Novan Aron Novan Liam Novan Jack Novan Tias Novan Max Novan Axel
Ja als Ray eigenlijk. Heel leuk als de tweede naam van je dochter May is. Tweede naam van mijn dochter is ook May. Dus bij een zoontje zou ik ook voor Rae kiezen. Iets aparter dan Ray
Dat is toevallig haha Ja dat is wel gaaf idd! Naja ben iedee geval al blij dat we een voornaam hebben haha