Wat vinden jullie van onderstaande namen? We hebben al een dochter die Sarah heet. Rover of Ruben Of hebben jullie nog andere suggesties 😄
Ruben is niet mijn smaak, maar verder niets mis mee. Rover vind ik Verschrikkelijk. Het is een zelfstandig naamwoord, en nog met een negatieve betekenis ook.
Rover is een ander woord voor dief, dat is voor een kind toch niet leuk? Als volwassenen ook niet echt trouwens, Ruben is niet mijn smaak maar een prima naam.
Goh, dat zijn verschillende namen zeg! Ik vind Rover wel leuk omdat die wat onverwacht is bij de naam van z'n zus, veel aparter, maar ik vind 'm wat hard en de betekenis ook niet fantastisch. Ruben daarentegen vind ik juist weer vrij saai en gewoontjes. Beetje soft. Dus ik kan niet zo goed kiezen.. Hier wat ideetjes die voor mijn gevoel meer tussen (te) apart en (te) normaal en tussen (te) hard en (te) soft in zitten: Abel Arnoud Aron / Aaron Ben Bodhi Boele Boris Daan Ewoud Ezra Faber Fender Ferre Ferren, Ferrin, Ferran Flip Flynn Gijs Goos Hessel Ilan Ingmar Ivan, Iwan Jarne Jelte, Jelle Jent, Jelt Jibbe Jilles Joes Jonas Jorian Jorik Josse Julan Jurre Kai / Kaj Kasper / Casper Kjell Krijn Leander Lenn / Len Lennard / Lennart Lev Levijn, Levin Linus Loet, Loek Luuk Mas Mathis, Matthias Mels Menno Midas Morris Nanne Noam Noud Okke / Ocke, Ocker Olaf Oscar / Oskar Pelle Quint Raf Ralf / Ralph, Rolf Rein Reinier Reinoud / Reinout Remi Renze / Rense Revi Rien, Rienk, Rients Ries Rijk Roald Roan Roek, Roef Roel, Roelof Roemer Rune Sam, Sem Seb / Sepp Silas Silvan, Silven Silvijn Sjoerd Teije / Tije / Thije Thias / Tias Tijl Tobe Tobias Tobin Tom / Thom, Tommy Toon Victor / Viktor Wes Wout, Wouter Zef / Zeph / Zev Zeger
Sarah, mooie naam!! Rover hou ik niet van. Ruben vind ik een prima naam, past er ook leuk bij! Benjamin Chris David Tobias Simon Noud Nathan Gijs Roel
Ik vind Rover niet zo leuk, past wel weer bij een huisdier. Ruben is niet mijn smaak, maar wel leuk bij Sarah.
Zou voor Ruben gaan, want vind Rover geen leuke naam voor een kindje. Vind wel dat er veel leuke suggesties staan in het rijtje van Maansneeuw