Dames ik heb jullie hulp nodig. Normaal zitten manlief en ik op 1 lijn m.b.t. namen, maar nu dus niet helemaal. Wij verwachten een jongen in juli en ik kan gewoon geen leuke naam bedenken. Voorkeur voor 2 lettergrepen, wel makkelijk af te korten. We houden niet van oer Hollandse namen. Namen die op mijn lijstje stonden, maar manlief niet wilt: Jace Hayden / Cayden / Caylen Kaiden Jamie Novan Ik wilde altijd Jayden als naam, maar de zoon van een vriendin van mij heet nu zo dus dat gaat niet. Dacht zelf nu aan Jaiven/Jayven, maar dat spreekt niet echt lekker uit vindt ik. Vriend vindt Keano mooi, maar dat is het voor mij nog niet helemaal. Hebben jullie nog suggesties? Ik heb nog ff de tijd, maar wil er gewoon graag uit zijn
Alex, Aiden, Benji, Brian, Bradley, Collin, Daley, Damon, Devin, Dylan, Destin, Duncan, Dazzley, Ethan, Fender, Gino, Henry, Jason, Joey, Jayno, Jimmy, Johnny, Jaysen, Kian, Kenzo, Kaleb, Levy, Lester, Lennon, Lennox, Milo, Myron, Mason, Morris, Nasro, Nolan, Nathan, Owen, Rayan, Ruben, Raven, Sylvan, Skyler, Spencer, Tony, Tyler, Tycho, Taylor, Tyrell, Waylon, Xander, Yannick
Bedankt voor jullie snelle reacties! Jason/Jaysen vindt ik leuk, want dan kan ik het alsnog afkorten naar Jace. Ga dat thuis is voorleggen
Novan, Nolan, Hayden en Kayden vind ik mooi! Wat vind je van: Owen Nevan, Nevin Rylan Jason Josh Kian / Kyan Logan Rayven / Raven
Ashton (Ash) Eshton (Esh) Bowden (Bo, Bowi) Brenton (Brent) Calvin (Cal) Carson (Cars) Colton (Colt) Daylon (Day) Jathan (Jay) Jazzden (Jazz, Jaz) Jettson (Jett) Kyler (Ky) Mitchell (Mitch) Quinten (Quin, Quint) Tyler (Ty)
Jason vindt ik ook leuk, vooral omdat je het ook kan afkorten naar Jace. Vriendlief is nog niet heel enthousiast hierover. Kian/Kyan vindt ik denk mooier als Kiano/Kyano. Ik ga er nog is over nadenken!