Ik ben op zoek naar een jongensnaam met een 'J', die wordt uitgesproken als 'dj'. Ik vind bijvoorbeeld James, Jessey of Jairo erg mooi. James hoor je op het moment vaak en Jessey en Jairo komt al voor bij onze vrienden en familie, dus vallen helaas af. Wie heeft er nog ideeen?! Liefst een beetje apart, niet te veel voorkomend. Ben benieuwd naar jullie suggesties!!
Jack Jake Joshua Jim, Jimmy Jax Jace, Jayce Joey Jason, Jayson Justin Jaivy, Jaivey Julian (Engelse uitspraak) Jordan
Jonah Jace / Jayce Jair Jaime Joeri Jett Julius Joey Javan Job Jonas Joel Jaylen Jimmy / Jimi Justin Jules
Dank voor de reacties, zitten een paar mooie opties tussen: Jamie Jax Julenn Joshua Ik ga ze voorleggen Nieuwe reacties blijven nog zeer zeker welkom!!!!
Hopelijk nog niet genoemd: Jae / Jaevi Jonah Jared Jaymian Joah Jeff Jagger Jed Joas / Joaz Jacob Jalon Jaylan Jaz / Jazz Jethro Josiah
Jace, Jack, Jason, Jay, Jayden, Jayno, Jeffrey, Jesiah, Jimmy, Joël, Joey, John, Johnny, Jordan, Josh, Joshua
Jacey Jeremiah Jiro Jaelen Jamey Jones Jevin Juels / Joules Jerick Jovani Javion / Jayvion Jem Jase Jovayn Jerome Jenkin Joziah Jerico Judah Jarrell Janero Jude Jareth Janio Jamian Jaece Joany Jett Jamison