Allemaal niet mijn smaak. Overigens gaat Rhys natuurlijk heel veel verwarring opleveren. Ik kan je op een blaadje geven dat veel mensen de y in Rhys hetzelfde uit gaan spreken als de y in Tyler er Wyatt. Als je Reese wil, zou ik het ook gewoon zo schrijven.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rhys Hier het verschil in uitspraak tussen Rhys en Reese.. Overigens is Rhys de originele spelling: Reese is a name deriving from the Welsh name Rhys. Daarnaast zou ik Reese eerder voor een vrouw verwachten dankzij Reese Witherspoon. Het verbaast me dat Rhys hier zo vreemd word gezien: Jonathan Rhys Meyers (oa the tudors) is toch geen onbekende acteur. En Rhysand uiteraard, voor acotar-fans
Allen zijn niet mijn smaak. Maar ik zou voor Tyler kiezen. Dat vind ik in Nederland dan nog het best klinken
Ik hou van Welse namen, Rhys dus. Heb nog een hele leuke Welse, niet zo veel voorkomend als je andere namen. Pb maar als je wil weten welke.
Ik vind Tyler en Wyatt vreselijke Amerikaanse namen, ik zou dus ook gaan voor Rhys. (Acteur Rhys Ifans)