Hoi hoi.. Ik dacht dat we uit de namen waren... we hadden Wietse voor een jongen, maar nu vind ik Yanniek ook wel leuk, die hoorde ik toevallig strax. Ik zal vanavond eens met mn vriend overleggen wat hij dr van vind. Welke vinden jullie leuker? ik denk dat ik zelf Yanniek leuker vind.. maar dat komt ook omdat ik die misschien nu net weer in mn hoofd heb zitten en Wietse al langer. Kben bijna uitgeteld.. kom ik nu nog mee! kunnen jullie me helpen? Wietse of Yanniek? xxx
als je mijn persoonlijke mening vraagt dan zou ik voor Yanniek gaan, maar dat komt omdat ik een Wietse ken die niet zo'n leuke jongen is. Vind je Auke ook niet leuk, is ook fries
Er is ook een babynamen afdeling... misschien krijg je dan nog meer ideeen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=83
Ik denk idd dat je bericht zo verplaatst gaat worden, maargoed. Om even antwoord te geven op je vraag: ik vind het eigenlijk allebei niet zo'n leuke namen (heb gewoon een andere smaak). Maar ik vind Yanniek meer een meisjesnaam eigenlijk, dus als ik dan zou moeten kiezen zou het Wietse worden.
Ik zou voor Wietse/Wietze gaan. Yanniek kan ik niet zo goed bij een jongen plaatsen, ons dochtertje haar derde naam is namelijk Yannieck.
hmm... ik ken n jongen die Yanniek heet, maar ik zie op internet dat het idd ook n meisjesnaam is. Hmm.. dacht juist n leuke jongensnaam te hebben!
Geeft toch niet! Kan voor een jongen en een meid! Als jullie hem leuker vinden als Wietse, dan kan je hem toch gewoon nemen? En wij hebben met een C ertussen he?
Nee, persoonlijk vind ik Wietse helemaal niet mooi. Yanniek wel, die kan je ook nog op andere manieren schrijven. Jannick en Yannick.
Ik heb Friese familie. Met 3 x een Wietse.. Lekker hollands! Niet helemaal mn smaak, maareh.. Yanniek vind ik helemaal niets!