Hey, Ik weet nu al tijdje dat ik meisje krijg maar ik vind het heel moeilijk om een naam te vinden Wie kan mij helpen. Ik zoek een speciale meisjesnaam!
Nou, dan vind ik Malou natuurlijk . Nee, serieus, ligt eraan wat je speciaal vind. De een vind een naam speciaal omdat er een gedachte achterzit (vernoeming oid). De ander vind een naam zoals Leandra, Evianne, Amalia speciaal. Of je vind namen speciaal waarbij je 'je je vingers over het toetsenbord laat gaan en kijkt wat er uit komt'. Dus misschien net even wat meer info over in wat voor soort je het ongeveer zoekt is wel handig .
Er staat een superhandige babynamen link in het menu. Al weet je alleen de eerste letter zeker, dan kan je daarop zoeken. Wil je een naam met een betekenis, dan kan je daarop zoeken. Weet je alleen de laatste letter zeker, dan kan je daarop zoeken. Ga gewoon eens kijken en misschien staat dé babynaam voor jouw meissie er wel bij!
Ik vind namen zoals Amalia, Isaline en Melania mooi. Als er een moie betekenis achter zit is dat altijd leuk meegenomen natuurlijk
Iets als: Vivianne, Florentine, Rosalinde, Frédérique, Valérie, Madeleine, Leonore, Josephine, Francesca, Yannieck, Leandra.
Hee, dat is de tweede naam van onze dochter! Mooi he! Ts: wil je meer lange namen, of juist korte namen? Marisha, Senna, Romy.
Maakt nie uit of ze lang of kort zijn. Ik vind Melania echt een mooie naam maar mijn vriend niet, maar we hebben beslist als we geen andere naam vinden gaat ze zo heten. Ik heb nog geen andere gevonden maar toch alvast bedankt...
Hoe spreek je deze naam uit? Echt als mel-a-nia (dus net als melanie?) of mela-nia Haha ik formuleer de zin een beetje raar maar hoop dat je het begrijpt
Daniëlla Selina Rosalie Isabella/ Isabelle Yocena Bailey Yke Valerie Yasmine Rosemarijn Rosanne Lisanne Lydianne/ Lydian Jolien Robijn Susanna/ Susenna Thyrsa