Oké, poging 2. Volgens mij ging er iets mis. (of anders taat het berichtje er twee keer) Willen jullie ons helpen bij het kiezen van de naam. We krijgen een meisje en kunnen niet kiezen tussen Benthe en Fenne. Willen jullie je keuze aangeven? Bedankt voor het meedenken!
Hoi, Ik vind het allebei hele mooie namen! Misschien past er een beter bij de achternaam? Of heeft er een mooiere initialen als de andere. Als je bijvoorbeeld een achternaam met de H hebt zou ik Benthe niet kiezen, want dan krijg je BH. Succes met kiezen!
Benthe.. erg leuk (Fenne ook leuk maar ik heb er gewoon niet zoveel mee) Succes met kiezen! De meningen zijn erg netjes verdeeld
Benthe! Vond het zelf ook een erg mooie naam, maar onze achternaam begint ook met Be... dus vond de combinatie niet mooi helaas..
Bente, maar zonder h dus, dan vind ik het een supernaam. (ik houd van simpel en vind de h onnodig) Fenne is ook leuk, maar associeer ik wat meer met een kind, Bente lijkt me voor een volwassen vrouw wat leuker. Maar ik vind het alletwee leuke namen hoor! Succes met kiezen!