Hoi hoi, Mijn dochter heet Chanel en gisteren naar de 20 weken echo weten dat het een meissie wordt Maar nu........wie weet nog een mooie parfumnaam voor een meisje : Het liefst met 1 of 2 lettergreppen Thanks liefs Loulou
Alyssa Ashley Fendi Gabriela (Sabatini) Carolina (Herrera) Givenchy Jil (Sander) Isis Nina (Ricci) Laura (Biagiotti) Maroussia Elizabeth (Arden) Naomi (Campbell) Isabella (Rossellini) *Hier spreekt een parfumliefhebber * Misschien zit er iets bij?
En als het nou een jongen was geworden? Was het dan Aqua die Giorgio geworden? of Joop! Of Fahrenheit? hihi, ik vind het wel grappig. Maar even seriues ik denk dat Anaïs wel mooi is
Wauw dames, ik zag zeker al een paar mooie namen anais, chloe , ginger en isis vindt mij vriend krijg mooi. noa, kan helaas niet zo heet mij nichtje. Maar.........er zijn zeker nog meer suggesties welkom. 8-[ Iedereen alvast een fijn weekend
hallo, zat dit toppic te lezen en nu heet mijn dochter isis, maar is Isis dan een parfum-naam? had er namelijk nog nooit van gehoord? wie wil het me vertellen? alvast bedankt!