We zijn op zoek naar een meisjesnaam. We hebben al een dochter, haar naam is Mirthe. We zijn al uit de jongensnaam, maar voor welke meisjesnaam zouden jullie gaan? - Sophie, maar eigenlijk te populair - Fenne (geen Fenna) - Carlijn Andere opties zijn ook welkom! - We houden van (korte) Nederlandse namen, eventueel met een Fries tintje. - Namen die ter discussie geweest zijn en afgevallen zijn: Julia, Amarins, Janne, Femke, Isa, Jildou, Eva, Nina, Roos... - Namen met de volgende voorletters vallen af: B, M, W. Wellicht hebben jullie zo een idee in welke richting we zoeken?
Ilse Jente Ben wel benieuwd naar jullie jongensnaam, wij zoeken er ook eentje en hebben wel een beetje dezelfde smaak qua richting. Mag ook via pb!
Voor een jongen hebben we Jurre staan, deze naam hadden we al toen ik zwanger was van onze dochter. Andere opties die voor een jongen in aanmerking kwamen zijn: Fedde, Seppe, Jilles, Arjen en Thieme. Jente vind ik ook wel een leuke naam inderdaad, maar zo zou het kindje van mijn zus hebben geheten wanneer het een meisje was. Het werd echter een jongen: Syb!
Ik vind Carlijn er leuk bij passen! Verder: Anouk, Milou, Jolijn, Fleur, Eva, Ilse, Liza, Lizanne, Thessa, Veerle