Kit heeft mijn voorkeur. Maar kittievind ik dd ook niks. Als onze zoon een meisje was geweest had hij Rixt geheten (fries) vonden wij erg stoer. Succes!
Kit, kan ik mij nog wel als stoer voorstellen. Maar de elvis (doet me denken aan een mopshondje) en vicky (beetje ouderwets?) toch niet zo.
Bij Vick en Elvis denk ik aan jongens. Kit is stoer, maar teveel andere associaties. Kaat is een goed alternatief. Wat vind je van Kris? Andere stoere naam voor een meisje vind ik Vesper, maar da's geen i-klank natuurlijk.
Elvis?! sorry, maar dat vind ik gewoon zielig de andere namen vind ik ook niet echt geweldig. heb dan ook niet gestemd!
Het is niet mijn smaak, maar zat nog te denken, dat je misschien voor Kith kunt gaan, dan is er misschien minder associatie met Kit (natuurlijk hoor je de h vaak niet tijdens het spreken, maar ik zou het dan ook net met een iets andere klank uitspreken)..
Kit natuurlijk Ik gebruik hem hier als nickname omdat mijn man de naam niets vindt. Ik daarentegen.. Elvis vind ik niet zo..
Op vakantie! en druk in overleg! hahaha. We zijn eruit! Waarschijnlijk.. Denken we! Kaat vind ik nog steeds super, maar ik krijg hem er niet door! Mijn man vindt Vicky super mooi. Ik vind hem ook mooi, alleen niet apart genoeg! Dus het wordt toch Vick! Stoer, pittig en de kleine meid kunnen we natuurlijk 'Vicky' noemen als ze klein is, maar als tiener en puber vinden wij Vick super stoer! De tweede naam wordt niet Elvis. Daar moet echt een meidennaam bij! We denken nu aan Vick Pippa! Groetjes uit Italië!
Leuke keuze! Ik vond Vick en Elvis het leukst. Kit had ik niet gekozen want plak er een l tussen en je hebt klit, en dat is toch heel iets anders dan een leuke stoere meisjesnaam. Vick Pippa is leuk!
Met Pippa erachter vind ik het super leuk! Vind Pippa overigens een erg leuke naam! Aan Vick moet ik nog erg wennen, maar de combi vind ik mooi!!