Hallo dames, Nog heel vroeg, ik weet het, maar omdat het bij onze zoon ook tot de 34ste week (!) heeft geduurd voordat we eruit waren, dacht ik nu: we kunnen niet vroeg genoeg beginnen. We willen ook dit keer niet weten wat het gaat worden, dus zoeken zowel een jongens als meisjesnaam bij Mick. Mick is natuurlijk een Engelse naam, en we zouden het leuk vinden als het een korte Engelse naam is die ook in het Nederlands prima kan... Zoals Tess, Lynn... Etc! Alvast bedankt voor jullie hulp!! X
jake tom lex jim dean raf troy boy cay gio ian joshm kane len quint roy steve sem vince wess xavi yves zion ayla britt cate demi evi eva kyra lana mila naomi
Mijn nicht heeft 4 kinderen met de namen: Mick Zoë Tygo Finn Andere leuke namen voor een jongen: Sten (zo heet mijn zoon) Lenn Quin/Quinn Daan Cas Andere leuke meisjesnamen: Linn Lis Mijs Evi Ise Amy Lika
Hoi dames, Ik heb Finn ook heel hoog op mijn lijstje staan! Had ik de vorige keer ook maar manlief vindt het niks! Lenn vind ik ook super, helaas erg dichtbij al vergeven! Bedankt voor jullie reacties tot zo ver!