Thije! Veruit de leukste Stond ook hoog op ons lijstje, maar vriend vond het toch net niet leuk genoeg dus wordt het Timme. Sibren vind ik niet leuk en Nout wel leuk, maar lang zo leuk niet als Thije.
Sibren vind ik niet zo mooi. Het was een lastige keus, Thije of Nout, ik heb toch voor Nout gestemd. Beide erg mooi!
Kunnen jullie ook zeggen wat jullie niet mooi vinden aan Sibren? Wij vonden het een mooie naam, alleen omdat de achternaam ook met een S begint is de naam toch iets opzij gezet en kwamen Nout en Thije erbij. Ben erg benieuwd wie de poll wint dan, Thije of Nout. Zal dan ook zeggen waar mijn voorkeur zelf ligt. Bedankt voor het stemmen! Graag nog veeeeeeeeeeel meer stemmen!
Ik heb op Sibren gestemd, lekker Hollands, leuke naam! Thije vind ik net een meisjesnaam en Nout vind ik echt vreselijk!
Nout of Thije.. Sibren vind ik persoonlijk een beetje geweest.. al is wel gewoon een goed uit te spreken Hollandse naam..
Sibren vind ik niet lelijk hoor! Gewoon een leuke naam. Thije een hele leuke naam. Nout vind ik te hard klinken ... niet mijn smaak dus. Ook leuk aan Thije is dat het makkelijk uitspreken is voor je kindje zelf.