Ach zo zijn er zoveel namen die ik niet mooi vind. Maar blijkbaar kunnen ze wel want zo heten ze toch echt. Haha waar ik en een collaga wel een keer hard om moesten lachen was toen we in de winkel een moeder haar zoon hoorde roepen. Het begon met Hanni!! Hanni kom eens hier... maar zoonlief luisterde niet dus toen was het HANNIBAL nu kom je heel snel hierheen.. hmm ja totaal niet mijn smaak En waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen die onze namen voor de kids niet mooi vinden. En wij vinden het wel mooi en daar gaat het om. Onze kids heten Lynn Rose Vigo
Ik vind zelf de discussie "kan echt niet" wel een andere dan "is mijn smaak niet." Het topic gaat nu over het tweede en tja dan kan iedere denkbare naam wel voorbij komen natuurlijk
Ons kindje heet Sylvano ook buitenlands, volgende kindje jongetje: Jaylano en meisje Fay , Jazzlynn of Joycelynn. Hier erg populair maar zal vast per streek verschillen? Vindt namen als Johan , harry Henk echt verschrikkelijk. Ben zelf fan van lange buitenlandse namen
De kinderen van mijn vorige baas heten Vlinder, Bloem en Brik. Heel netjes gezegd is dit nietbmijnnsmaak Wij weten sins gisteren dat we een jongetje krijgen en hij krijgt de naam Colin!
Heb n leerling in de klas die p.recious J.ason heet... Vind ik NIET kunnen.. Ook hoorde ik laatst de naam m.okkel.... Dit doe je je kind toch niet aan
ik vind tokkienamen nogal een breed begrip. iedereen heeft een eigen opvatting wat een tokkienaam inhoudt en welke namen daaronder vallen Het rijtje dat Dirksmama noemde vind ik wel een goede! ik vind zelf echt oer/oud hollandse namen ook echt niet mooi, maar dat wil niet zeggen dat ze niet gebruikt kunnen worden
afgezien van wat het (in engeland) betekent ik zou hier heel snel jezebel, snottebel van maken dus de naam is wel pestgevoelig
Ik ken iemand die heeft haar zoon stoere genoemd dat vind ik geen naam. En zou ik ouders van nu mikkel staan vind ik ook geen naam. Maar goed iedereen zn eigen keus. Sommige mensen vinden dan mn dochter een hondennaam heeft, en naam voor evt zusje ook. (Al eens gepolst hier) maar goed wij vinden het mooi.
ghhi mbtc. ze heet toch geen Senna of Kaya oid.? Senna is een typische hondennaam. maar ach zo heetten toch wel weer veel kinderen. maar Felix blijf ik wel apart vinden dan moet ik denken aan kattenvoer of aan Felix de kat
Ik vind vooral de duidelijk buitenlandse namen bij blonde kinderen niet echt mooi. Maar ik ben ook wel wat bevooroordeeld. Kom ik een andere Jayro tegen... oer-hollands... tegenover mijn half braziliaanse mannetje... tsja... dat vind ik het beter passen bij mijn halfbraziliaantje En Kenji... "ohh naar die van de belgen?"... Belgen?? Uhh nee geen idee, wij wilden een aziatische naam (mijn ex is braziliaans, maar met aziatische invloeden) en dit betekent Tweede Gezonde, Sterke Zoon... En dan vind ik het bij mijn halfbloedje wederom beter passen... Als ik hollandse kinderen had gekregen had ik waarschijnlijk voor hele andere namen gekozen, ik vind Wouter bijvoorbeeld erg leuk, of Thomas.... maar dat vond ik nu gewoon niet passen.
Ik vind bepaalde buitenlandse namen die in het Nederlands iets heel anders betekenen ook niet echt kunnen. Zo had mijn man vroeger een meisje in de klas die Besmet heette.