Ik weet dat er al heel veel van dit soort onderwerpen zijn maar de meeste daarvan zijn gesloten dus kan ik mijn vraag nog niet neerzetten Ik ben nu 12 weken zwanger (morgen) en mijn man en ik zitten te denken over namen. Nu weten we de meisjesnaam al heel lang (voor de zwangerschap al) maar een jongensnaam vinden we echt niet. Nou hebben we beide een naam die we leuk vinden Daan, maar nu weten we echt geen leuke doopnaam erbij. Dus mensen die leuke jongens namen hebben of het allerliefst die een leuke doopnaam voor Daan weten? zelf haddden we er twee verzonnen maar Daan Nathan ( voorkeur man) Daan Christian (voorkeur van mij) wat vinden jullie mooier? of hebben jullie een betere doopnaam? beetje lang verhaal maar hopelijk is het duidelijk
in de combinatie vind ik Daan Christian veel mooier! Ben het met je eens dus Alhoewel ik Nathan een leuke doopnaam vind, vind ik Daan Nathan niet zo lekker klinken (ik denk omdat er wel veel a's zijn en omdat ik het niet zo fijn vind uitspreken dat Daan eindigt op een -n terwijl nathan weer met een n- begint... maar het is ook gewoon 'gevoel' natuurlijk) Succes met kiezen!
Ik ken een Daan Tibbe maar van jullie keuzes vind ik Christian het mooiste, nathan bij daan wordt net te veel a's vind ik