Ja dat bedoelde ik nou met dat ik 'helemaal niet van dat soort namen hou'... kon alleen de juiste uitleg erbij niet vinden
wrs omdat ze de link leggen met andre hazes? Vind het ook nergens op slaan hoor, vind het helemaal niet traschy. Het zou niet mijn eerste keuze zijn.
inderdaad, dat zou ook niet goed zijn als iedereen dezelfde smaak heeft, dan zou iedereen namelijk hetzelfde heten haha maar inderdaad om de naam rachelle trashy te noemen vind ik een beetje belachelijk. ik snap namelijk niet wat daar trashy aan is. maar goed wie ben ik.
Omdat 'ze' de link leggen met Hazes? Whahahahaa, ik leg vrijwel nooit een link bij het horen van een naam. Ik ben een van de weinige mensen die vind dat als iemand die je niet aardig of leuk vind een bepaalde naam heeft, dat nog niet betekent dat je die naam niet aan je kindje kan geven. Jouw kindje staat los van die persoon Dat JIJ het nergens op vind slaan, wil niet zeggen dat andere mensen het niet trashy (bij gebrek aan een ander woord! Want er is gewoon op een vriendelijke manier geprobeerd uit te leggen wat daarmee bedoeld werd) mogen vinden klinken. Er wordt hier gevraagd om meningen, als mensen die een bepaalde naam niet mooi vinden hun mening ook geven is het een beetje vreemd als er gereageerd wordt met dat die mening nergens op slaat