we weten nog niet wat het wordt. Maar we zijn al wel druk op zoek naar een naam. voor een meisje: Nova, Nola, Noa (te populair), lina Voor een jongen: Dex en Jay
Leeeuuuk!! Zie banner. Hier zou een meisje Yara of Lize zijn geworden 1 vd grote zussen heet Luna, misschien is dat wat? Vind ik persoonlijk veel leuker dan Lina
Van de meisjesnamen vind ik Lina het mooist. Dan Nova en Nola. Noa vind ik niks aan. De jongensnamen vind ik allebei niet zo mooi. Ik vind Jay geloof ik toch leuker als ik moet kiezen. Andere ideetjes nog... Voor een meisje: Nona, Nora, Rosa, Lara, Vita, Luna, Lita, Liva, Neva, Lia, Mia, Pia, Zia, Zea, Terra, Stella, Lilly, Polly, Raina, Silja, Lelia, Nelia, Zelia, Zinnia, Cara / Kara, Alma, Flore, Lora, Tori, Inez, Vera, Mira, Mare, Mara, Maren, Lauren, Loren, Vienna, Leanna, Romea, Livia, Vivian. Voor een jongen: Kay, Ace, Blaze, Bryce, Morris, Danté, Kayden, Eloi, Laud, Felix, Lucan, Victor, Nevin, Silas, Gus, Kai / Kaj, Owen.
persoonlijk vind ik Jay echt super, krijg jij daar geen reacties op van mensen die het ordinair vinden? vind het juist eerder stoer dan ordinair!