Onze zoon heet S.enn L.iam. Nu twijfelen wij tussen twee Namen. De tweede naam die we hebben gekozen staat al vast. Twijfelen tussen. M.ila Elise F.enna Elise. Help.... ☺😀
Mila Omdat ik dat een mooiere en frissere naam vind, hoewel Fenna ook niet verkeerd is. Liam is de tweede naam. Ik vind het daarom niet storend dat Liam en Mila dezelfde letters hebben. Misschien zou ik het zelfs niet storend vinden als het om de eerste naam zou gaan.
Dat had ik zelf nog niet eens door hihI. Liam is idd tweede naam en gebruiken we zelden. Alleen op kaarten ofzo. Evt andere ideen zijn ook welkom. Liefs kort en met 4 letters.
Mila Elise. Sowieso omdat ik deze combinatie mooier vind dan Fenna Elise. En klinkt goed bij der grote broer
Senn en Fenna lijkt teveel op elkaar vind ik. Ik zou dus voor Mila kiezen. Wat ik zelf mooi vind: Senn en Hanne Senn en Flore Senn en Luna Senn en Liene Senn en Tess
Bij Senn Liam vind ik Mila Elise het mooist, mooie combi trouwens! Fenna vind ik ook leuke naam dus echt fout kan je niet gaan