Trevor vind ik een leuke naam, Trever ken ik niet als naam. Ik neem aan dat je het op zn engels uitgesproken wilt hebben
Trever? Hoe spreek je dat uit. Ik zou het namelijk gewoon uitspreken als tree-vur. Echt geen mooie naam. Als je het uitgesproken wilt hebben als Trevor, schrijf het dan ook gewoon zo.
hoihoi we zijn aan het speuren naar een naam met de letters van Trever dit heeft voor ons een speciale betekenis maar kan er niet zoveel vinden ... iemand een idee ???
Als het voor jullie een speciale betekenis heeft, moet je het doen. - Met sommige letters meerdere keren gebruikt, kom ik op : Everett
Ik vind Trevor een leuke naam! En als "Trever" voor jullie betekenis heeft dan moet je dat gewoon doen. Eerlijk gezegd worden veel namen nu wat aparter geschreven naar mijn mening. Niets mis mee. Trever. Veerrt. tverre. Vreter xD. Lastige letters! Mag ik vragen waarom deze letters speciaal voor jullie zijn?
Vind hem leuk! Doen als jullie dit de naam vinden. Schrijfwijze van onze kinderen is ook niet hetzelfde.
Ik vind dat het als Trevor hoort. Trever vind ik raar. Waar zit 'm die betekenis precies in? Ook met de letters T, R, E, V en R: Everett Evert Silvester / Sylvester Trevor Valter Vester
Hoihoi Het zijn de letters van de naam van mijn schoonvader die overleden is . Mijn vriend kwam op het idee maar heb al gegoogeld maar kom Trever niet zo vaak tegen . Misschien toch wat anders bedenken ....of zijn naam als tweede naam gebruiken .