We zijn al enige tijd uit een jongensnaam maar een meisjesnaam blijkt supermoeilijk voor ons te zijn dit keer We dachten eruit te zijn maar de twijfel slaat toch toe. Heel graag jullie objectieve eerlijke mening De naam moet passen bij broer Noah en zus Amy: Zoë Lisa Emma Julia Leuke andere suggesties zijn welkom Thnx!
Leuke namen! Ik vind Zoë het leukste maar vind die schrijfwijze niet zo mooi... Zou zelf voor Zoé gaan!
Dat is mijn probleempje dus, ik vind Zoë mooi klinken maar niet zo mooi staan. En Zoé vind ik niet mooi klinken (zohee) En bij de andere namen vind ik bv Lisa mooier staan....
Noah, Amy, Julia is mijn eerste keuze --- en dan vind ik het echt heel mooi (Noah en Amy ook!) Emma/Amy lijkt teveel op elkaar vind ik. Zoe vind ik niet zo mooi. Julia vind ik heel mooi, Lisa 'wel OK.'
Leuke reactie, bedankt! Julia vinden we beiden wel leuk, maar omdat het 3 lettergrepen heeft en de namen van onze andere kids 2 lettergrepen, wisten we dus niet goed of dat wel zo mooi is.
Julia vind ik absoluut de mooiste naam alleen wel verschrikkelijk vaak voorkomend. Zoe is wel ok maar dan zou ik het gewoon zo schrijven. Emma en Lisa vind ik persoonlijk oudbollig resp. een beetje ordinair.
Zoë! Al houd ik niet zo van deze naam vind ik m wel het mooist bij de andere passen. Allebei twee lettergrepen dus Julia valt af, Emma vind ik super maar lijkt te veel op Amy. Lisa vind ik te gewoon dus blijft Zoë over!
Als er andere suggesties zijn (nieuwe ideeën) die mooi passen bij de andere twee namen, hoor ik ze graag! (Het moet alleen wel een internationale naam zijn)