Hoi, wij zijn op zoek naar een jongensnaam die past bij Vajèn? Ik zie wel leuke namen voorbij komen maar nog niet hetzelfde gevoel als wat ik destijds bij Vajèn had (toen deze naam nog uniek was). Hij moet dus wel uniek zijn, geen top 10 naam. Ik vind top 10 namen wel leuk hoor maar zodra hij veel voorkomt is voor mij de lol eraf. Ik ben op zoek naar een korte naam van het liefst 4 of max 5 letters. Hopelijk hebben jullie nog goede suggesties want wij komen er niet uit.
Vajèn en... Kenji Quint Quinten Riven Jaiven Jaivey Nolan Novan Quincy Er is ook een forumlid met een Fayèn, alleen ik kan er zo even niet meer opkomen wie. Wie weet had zij nog jongensnamen op de lijst staan (als ze die heeft bedacht en niet het geslacht van haar 4 meiden van tevoren wist dan ). Als ik er nog op kom zal ik r wel taggen hier. Edit: @Elsa86.
Vajèn & Reza Vajèn & Ravi Vajèn & Tygo Vajèn & Brent Vajèn & Nick Vajèn & Ivo Vajèn & Zeger Vajèn & Revi Vajèn & Devin Vajèn & Dexter Vajèn & Bodi Vajèn & Javi
Ravi Faus Renzo Luan Yoah Lyric Lumen Ward Jett Grant Dimas Senna Shay Stach Colby Loden Cruz Fern Bryce Niven Brenn Seger Nanf Remy Vance Storm Alain Alec Jorg Onyx Gabe Gray Kaja Roque Tren Troy Xava Chaz Yoshi Benja Eloi Chavi Elisn Ilay Kenan Anil Dice Gian Yari Reef Roue Shia Tyas Felan Lutein Dejan Koda Reese Iven Rodin Sivan Colt Xeno Royce Gavin Benz Rory Drake Ilja Myton Josh Ferro Marlo Cory
Vajèn en Sjoerd Abel Brent Frank of Frenk Giel of Chiel Mart Nils of Niels Oscar Sander of Xander Thijn of Thijmen
Buurmeisje Vajén (vreselijk, je zegt vajèn, maar schrijft het met het streepje de verkeerde kant op, maar dat terzijde, want bij jullie staat het gelukkig wel goed) heeft een broertje Verón. Hier wel met het streepje de goede kant op. Ik vind Jari ook leuk, of Elon.
Vih-ROON dus als ik het goed begrijp? Nb. even ervan uitgaande dat je 'Ve' hier uitspreekt zoals in Vera (vih) en niet als in vederlicht (vee).
Allereerst sorry voor de late reactie. We hebben het heel erg druk met werk, dochter krijgt een nieuwe kamer op zolder en daarnaast alle babyspullen uitzoeken. Iedereen bedankt voor alle reacties. Ik zal even stuk voor stuk reageren. Dat is wel zo overzichtelijk denk ik. Ik vroeg mij af hoe je de namen Riven, Jaiven en Jaivey uitspreekt? Nolan en Novan vind ik heel leuk maar mijn man helaas niet. De overige namen spreken mij niet zo aan.
Ik ben vergeten te zeggen dat de naam ook niet mag beginnen of eindigen met O ivm achternaam. Fender hadden wij eerst ook op ons lijstje staan maar deze is toch afgevallen.
Zo wat veel namen! Helaas geen één die mij aan spreekt, sorry. Ik denk te bijzonder/buitenlands voor ons.
Ik vind Boas heel leuk maar de hond van de buren heet zo, dus wij horen die naam bijna dagelijks omdat de hond dan wordt geroepen haha.