Hoi! Ben nog niet zwanger, maar toch al zoekende hè? Wil even een eerste indruk van de meningen over de volgende meisjesnaam: Safaya Of anders: Saffiya of Safina Mooi? En zo ja, ook mooi voor een hollands meisje? Ben zelf dol op van die exotische namen en wil iets aparts... Bedankt! Groetjes
Tja ben eigenlijk bang dat ik het eindigen op Ina niet bij mijn man er doorheen krijg! En ik hou heel erg van het Saf gedeelte. Vind Safira ook mooi, maar werd vorige keer hier al niet zo enthousiast op gereageerd! Ja en dan ga je toch twijfelen.. Toch merk ik dat ik in die richting blijf kijken! Maar bedankt voor het meedenken!!
Voor een blank kindje vind ik het niet mooi, voor een halfbloedje weer wel. Vind die exotische namen zo vreemd bij hollands kindjes...je verwacht een heel ander kindje als je die namen hoort en dan staat er ineens een hollandse kaaskop voor je. niet mijn ding, maar als jullie het leuk vinden dan gewoon doen hoor!! het is jullie kindje en iedereen heeft op elke naam wel wat aan te merken.
Ik ken een blond meisje (jonge vrouw haha) met felblauwe ogen en ze heet Saffira. Vind het juist een mooie combi!
Oh leuk... Tja die naam is ook nog niet van het lijstje af hoor! Probeer alleen verder te zoeken naar mooie opties. Vond Safaya wel erg mooi klinken mooi ik zeggen. Ook omdat ik Vaya ook al een mooie naam vond! Wel grappig dat mijn zoontje "water" altijd "vaya" noemt, maar alla dat zal wel wegtrekken...
Als jij het mooi vind gewoon doen Mij kan het echt niks uitmaken bij wat voor kleur de naam komt Het gaat erom dat jullie als gezin blij zijn met deze naam en deze bij jullie past, verder moet het je niet uitmaken ! Kwa naam vind ik Savaya mooi Ik hou zelf niet zo heel erg van namen die eindigen op ina...
wilde juist saphira opperen,en toen zag ik dat jou naam zelf zo was. maar dat is toch mijn voorkeur. ( is van de film eragon )
Ja dat vind ik ook wel een mooie naam. Bestaat hij echt? Lijkt een beetje op Ariël, dus heeft iets zeemeerminachtigs! Bedankt voor het meedenken dames..
Safira en Solaire heb ik toch andere accociaties mee (autotype en zonnebrandcreme) Wat vind je van Safiënna Saviënna? f of v kun je ook nog vervangen door ph