Nadat we een lijst met 40 namen hadden waar we eigenlijk niet helemaal enthousiast over waren, hebben we het nu terug weten te brengen naar 2 namen! Oh ik ben echt trots op ons, met onze keuzestress Toevallig zijn dat de twee namen die we tijdens de serie de Pfaff's ontzettend leuk vonden, haha! We kunnen nu niet kiezen tussen Keano en Kenji. Ik heb bedacht dat we deze twee namen maar onthouden en dat we pas beslissen als onze zoon is geboren, maar ben toch nieuwsgierig welke jullie het leukste vinden. Keano of Kenji?
beide niet. Uit de pfaffs vind ik Liam zo'n leuke naam. Kenji vind ik voor een klein kind nog leuk als de jongen volwassen is niet. Toen mijn moeder de naam Keano eens in de serie hoorde zei ze wat een parte naam. Dat is voor een kindje die donker is niet blank. Eigenlijk vind ik Keano ook best een kindernaam niet meer voor een volwassene.
Allebei leuk maar dat komt misschien ook doordat ik die kinderen van de pfaffs zo leuk vind Liam vind ik trouwens ook leuk...
@Liam vind ik zelf ook erg leuk, maar ml niet zo @Ikkie haha, die krijg ik nu niet meer uit mijn hoofd, Benji
Veel namen zijn leuk voor kleine kinderen. Ik zoek nu zelf ook een jongensnaam en ik bedenk steeds of ik er later ook een stoere, sexy kerel mee zie. Dan denk ik dat Kenji niet zo mannelijk is..