Girls, jullie mening is welkom!!!! Eve van der Burgh Liz van der Burgh Evi van der Burgh Charlize van der Burgh Liv van der Burgh Eliza van der Burgh Julie van der Burgh
Ik vind Eliza (of Elisa/Elise) en Julie (op z'n Frans uitgesproken) de leukste namen en ook goed passen bij jullie achternaam. Ik vind eigenlijk alleen Liv er niet bij passen, vanwege de v-v en Eve ook niet echt.
Ik zou niet zo gauw een voornaam kiezen die op een V eindigt, omdat hij dan zo doorgaat in de achternaam. maar voor de rest vind ik alles er prima bij passen! Zelf vind ik Julie de leukste naam, had ik graag gewild voor onze dochter maar vriend heeft ´m gevetood. Ik zou ´m overigens op z´n engels uitspreken, maar nederlands of frans kan natuurlijk ook.
Evi van der Burgh klinkt het leukste! Eliza en Julie kunnen ook wel. Eve, Liz, Charlize, Liv van der Burgh vind ik niet zo mooi klinken.
Volgorde van mooiste naam; 1 Liv 2 Julie 3 Charlize 4 Evi 5 Eve 6 Eliza 7 Liz Maar ik ben bevooroordeeld over de nummer 1 En wij zijn voor de naam gegaan die wij het mooist vonden niet welke het beste bij ons achternaam past. Maar als dat voor jou wel belangrijk is, zeg ik Julie ipv Liv! En Eliza vind ik leukst op z'n Engels!