Mika is ook een super gave naam, maar zo heet een kdinje op het dagverblijf bij mij op de groep. Dus die valt dan al weer af. Maar van dat soort namen hou ik wel
We weten nu trouwens dat het een jongetje wordt. Dus als jullie nog leuke jongens namen weten dan brand maar los Het liefts korte namen
Een naam die ik dezelfde soort naam als Mika vind is Luca. Ik begrijp overigens niet helemaal waarom wegens het werken op een kinderdagverblijf veel namen voor jullie afvallen. Het is toch bijna niet te voorkomen? Het kan toch ook zo zijn dat je straks een nieuw kindje op de groep krijgt die toevallig dezelfde naam heeft als jullie zoontje.
Davy past mooi bij Jordy Ik vind het heel moeilijk om een leuke naam te vinden passend bij Jordy. Mischien hier iemand die mij kan helpen met wat suggesties. Jongens en meisjes namen Al vast bedankt.[/QUOTE]
jordy en Romano Jordy en Yves Jordy en Justin/Dustin Jordy en Jamaro Jordy en Alessio jordy en Moreno
Bij veel namen heb je dan toch een gezicht voor je. En als er dan al iets is met het kindje of ouders valt die naam dan toch als snel af. Ik moet zeggen dat het daardoor wel heel moeilijk is, maar het is me bij Jordy ook gelukt EN dat er dan later een jordy op het dagverblijf komt is niet erg hihihiiih. Leuk dat er zoveel mensen mee denken. Dank je