Er zijn veel mensen die zeggen dat ze DE naam gevonden hebben...maar zeggen het uiteindelijk niet Alle begrip hiervoor maar ben toch benieuwd, met wie zijn meisjes naam wel zou willen delen! gr
Ik heb die van een jongen hier ook al verklapt en al hulp gevraagd voor een meisje, dus van mij mag je het weten; Kaylee Racebabe
wij hebben onze dochter Britt maaike en Iris Noa genoemd gewoon omdat we ze mooi vinden en het past nog bij ze ook
als ik meisjes zou krijgen dan hadden de namen leila en lexa geweest wij hebben samen al 2 dochters en die heten Elisa (dochter van mijn vriend) en sammy (mijn dochter) maar ik vind de namen nova nora en nina ook mooi maar goed mannetje vond iets met de n niks hihihi en dus maar naar de l gegaan ik was persoonlijkw el blijd at we 2 jongens kregen want die namen die we daarvoor hebben zijn veel leuker
Dit Wordt onze meisie's naam wel een lange hoor Naomi Sara Jochima Cornelia Elisabeth Groetjes Brenda
Wij vonden Lotte erg mooi, onze dochter heet voluit Charlotte Evelien Johanne en heeft Lotte als roepnaam. Als we weer een meisje krijgen zou ik haar graag Fiene willen noemen, helaas is vriendlief hier minder van gecharmeerd..
bij ons word t ook naomi misschien naomi romee maar dat moet ik nog even goed overleggen tegen die tijd hihi