We hadden een leuke jongensnaam. (best wel populaire) En nu is er dus een jongentje in de naaste omgeving geboren met die naam. Nu vindt ik het niet meer zo leuk om als we een zoontje krijgen die naam te geven. Dus we zoeken opnieuw een jongensnaam Iemand leuke ideeen? Hoeft niet persee populair. Het liefst niet een naam met een R erin. Die spreek ik altijd zo lastig uit hihi.
Dankje voor je snelle reactie. Denk inderdaad richting timo en finn bijv. Mag ook een langere naam zijn maar Dex en Bram zijn we echt niet weg van
Ik ben van de kort maar krachtige namen Dex en Bram vind ikzelf ook minder maar dacht misschien vind jij het leuk Mijn zoontje heet Timo krijg echt veel leuke reacties op die naam
Milanniet mijn smaak Mika nee, dan denk ik aan de zanger Yannicklijkt te veel op naam van kindje van vrienden Lucaniet mijn smaak Noahleuk! Dionnee Tomasik ken te veel thomassen/tomassen Boazhetzelfde als tomas Matsniet mijn smaak Julianniet mijn smaak Tristankomt in kenniskring voor Fabianniet mijn smaak Thijmenleuk! Joëlneefje heet joelwel leuk! Tiasniet mijn smaak Jonneniet mijn smaak Casleuk