Meiden hellluuuup!!! Wij gaan binnenkort voor een broertje of zusje voor Lemmy! Nu vinden wij Lemmy best een bijzondere naam en komt deze (bijna) nooit voor! Lemmy was voor ons in 1x raak geen twijfel over mogelijk. En nu ?! Nu kunnen wij en geen naam bedenken die wij net zo mooi vinden die misschien net zo weinig voor komt en een naam die past bij ons jongetje Lemmy! Onze eisen : -niet te veel voorkomend -geen namen die eindigen op ...ley Alle opties staan open ! Nou kom maar op, ben zooo benieuwd!!
meisjes: Sena Dara Fennie Ceciel Isolde Jongens: Arwen Leander Morris Fedde Jaron Ik weet niet watvoor namen je echt mooi vind hopelijk heb je er iets aan
Kan je eens een voorbeeld geven van namen die je aanspreken? Ik heb namelijk op dit moment geen idee in welke richting ik zoeken moet voor je!
Thanks meiden ! Maar nog niets wat mij ook maar een beetje aanspreekt. Uuh een voorbeeld van wat mij aanspreeky?! Uuh pfff Ff heel hard nadenken hoor! Zo moeilijk ben ik dat ik zelf niet eens weet wat mij aanspreekt..:s Maar ok hier iets Meisje : Louve ( lijkt te veel op louvre) julia emma emy ( komt veelste veel voor niet bijzonder genoeg bij lemmy), liva, ziva, nikki De namen zijn het allemaal net niet maar geeft julie misschien een beetje een idee? Ik vind ze eogenlijk te gewoontjes. Jongetje : dean, liam komt ook weer te vaak voor ! Lastig ben ik he !! :0 pff
Je bent echt niet de enige die het lastig vind hoor Wij hadden een leuke jongensnaam in ons gedachten.Hoor ik gister dat er een jongentje is geboren met precies die naam!!! pfff