Hoi dames, Wij zijn in verwachting van een tweeling. En we hebben vandaag te horen gekregen dat het 2 jongetjes worden. We hebben wel al een jongensnaam die we heel erg leuk vinden. Dit is de naam Noah. Maar we kunnen maar geen tweede naam vinden die we leuk vinden en die dan ook nog leuk is in combinatie met. Hebben jullie ideeën?? Liefs Wepie.
Noah is een naam die bijna overal bij past qua stijlen vind ik. Wat vind je nog meer belangrijk? Noah past bij namen als Jace, Levi en zelfs Jayden maar gaat ook prima met Stijn en Mees.
Dank jullie wel voor de ideeën. Ik houd niet van de oer Hollandse namen. En mijn voorkeur gaat niet uit naar een echte Engelse naam, vaak zijn deze lastiger uit te spreken hihi. Beetje ertussenin ergens. Lekker duidelijk hea hihi.
Ik vind trouwens Jesse heel erg leuk. Mijn vriend sluit zich hier alleen niet bij aan hihi. Die vind de namen Liam en Aiden heel erg mooi.
Wie weet helpt het dit ook een beetje om een idee te krijgen van welke namen we leuk vinden. We hadden als meisjesnaam Mila.
Noah en Liam Noah en Milan Noah en Jayden Noah en Aiden Noah en Morris Noah en Lenn Noah en Senn Noah en Aron Noah en Dani Noah en Lumen Noah en Joren Noah en Finn Noah en Noud Noah en Vigo
Noah en Seth Noah en Chaïm Noah en Uria Noah en Simon Noah en Jakob Noah en Joshua Noah en Milo Noah en Luca Noah en Micha
Wat leuk een tweeling! Ik vind het leuk om een naam er bij een tweeling wat op aan te laten sluiten, dus of een letter die al in noah zit: N/O/A/H en/of even lang (4 letters) en/of evenveel lettergrepen (2) en/of dezelfde oorsprong (Bijbels). Hier wat ideetjes: Noah & Abel Noah & Adam Noah & Albin Noah & Aron Noah & Bas Noah & Beau / Noah & Bo Noah & Boaz Noah & Bram Noah & Cas Noah & Daan Noah & David Noah & Elia Noah & Elias Noah & Elon Noah & Ewoud Noah & Ezar Noah & Ezra Noah & Finn Noah & Floris Noah & Hugo Noah & Ivan Noah & Iwan Noah & Jens Noah & Joas Noah & Job Noah & Joep Noah & Jonah Noah & Jonas Noah & Joos Noah & Joris Noah & Julan Noah & Koen Noah & Lars Noah & Lenn Noah & Leon Noah & Luca Noah & Lucas Noah & Maas Noah & Mats Noah & Mauro Noah & Max Noah & Maxim Noah & Menno Noah & Midas Noah & Moos Noah & Niek Noah & Niels Noah & Noud Noah & Olaf Noah & Ole Noah & Olle Noah & Omar Noah & Oscar Noah & Otis Noah & Otto Noah & Owen Noah & Quin Noah & Ravi Noah & Rien Noah & Roan Noah & Robbe Noah & Roel Noah & Ruben Noah & Rune Noah & Sam Noah & Senn Noah & Seph / Noah & Zeph Noah & Silas Noah & Simon Noah & Stan Noah & Stas Noah & Sten Noah & Sven Noah & Teun Noah & Thom Noah & Tijn Noah & Timo Noah & Tobe Noah & Tobin Noah & Zion
Makkelijk toch: Noah & Milan of Noah & Milo Verder... Aron Justin Ravi Ezra Joël Dani Bram Vince David Jari Jaro Levi Bruno Dion Bodhi Ruben Tim Sam