Ik zou gaan voor floris. En als toevoeging Sebastiaan, en deze niet laten afkorten. Mijn neven heten floris sebastiaan en olivier..
Ik had op Floris gestemd en vind deze dan ook nog het mooiste. Dan op volgorde van wat ik mooi vind: Maurits, Philip, Arthur, Hugo, Julius. Ik vind Julius wel heel erg kak bij Olivier
Ze passen naar mijn mening allemaal goed bij olivier. Ik vind ze op Hugo na ook allemaal mooi maar heb op Julius gestemd want dat vind ik het mooiste er bij passen, hoewel ik Floris veruit de mooiste naam vind maar dan weer wat minder goed bij olivier.
Arthur! Julius vind ik ook nog mooi, bij Maurits en Floris heb ik een hoog 'prinsjesgehalte' en Hugo vind ik meer iets voor een oudere man. Philip is wel ok, maar ook niet mooi.
Ze passen wat mij betreft allemaal bij Olivier, maar ik heb Julius gestemd omdat ik dat de meest krachtige naam vindt.
Jammer zeg, die vond ik by far de leukste! Misschien proberen je man te overtuigen? Dan toch Floris denk ik.
Wat een leuke namen, een aantal stonden ook hoog op mijn lijstje. Arthur vind ik fantastisch, maar werd afgekeurd door mijn man. Die zou ik dus kiezen!