Bodil ... Vinden jullie het juist een hockey naam of eerder ordinair?? Ben er na eerder topic over aan het denken en weet het niet zo goed wat ik ervan vind. Klinkt wel mooi of eerder bodile? Of bodil?
Geen idee. Bij Holland next top,doel was een paar jaar terug een bodil en ik vond haar in ieder geval een super leuke meid. Dus ik stel me er een spontaan gezellig iemand bij voor.
Ik heb samen met een bodil in een rugby team gezeten dus voor mijn absoluut geen hockey naam Maar bodil is ook alles behalve ordinair. Ze is echt een leuke meid
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zou het zelf niet kiezen, want past Ʃcht niet bij de achternaam, maar geen rare of bekakte naam hoor! Beetje stoer tintje.
Bodile vind ik leuk! Meer richting hockey dan ordi, vind het een variant van Bodine wat ik wel Hockey vind.
Was er bij het lezen van je vraag helemaal van overtuigd dat het een jongensnaam was... De naam is mij te uniek, te apart... Maar ik hou echt van veelvoorkomende namen... Denk wel dat meerdere mensen misschien twijfelen of het een jongens of meisjesnaam betreft
Ik vind het hip stoer Scandinavisch ^-^ Niet ordinair en niet hockey. Uitspraak is in het Zweeds en Noors trouwens meer BOOdil en in het Deens richting bohDIEL. Ik vind Bodil leuker dan Bodile
Ik dacht dat het een turkse jongensnaam was... niet kak en niet ordi, maar ook absoluut niet een naam waar ik voor zou kiezen.
Wat super leuk dat je er over nadenkt! Ik had de naam in je vorige topic geplaatst. En vind het zelf een leuke naam. Omdat je Bowien leuk vond was ik gaan zoeken op namen met Bo. Misschien zijn er nog wel meerdere, geen idee. Ik ken zelf 1 iemand die zo heet. Verder unieke, vrolijke naam.
Ik vind het een mooie naam, maar vrees dat mensen (ik in ieder geval wel!) er 'bordeel' in horen. En andere leuke variant vind ik: Bodee / Bhodi / Bhodeen (Bodien).
Ik lees elke keer weer Bordil (Bordeel). Ik vind het een aparte naam. Ik zie er geen hockeymeisje in. .. ik zie eerder een heel christelijk braaf meisje voor me met een rok tot over haar knieƫn.