Alvast wat inspiratie op doen We zijn opzoek naar zowel jongens- als meisjesnamen die niet te veel voorkomen. Eisen: - Apart maar niet gek - Geen naam van één lettergreep - Niet beginnend met de letter N - Geen letter y in de naam
Romée Madée Chloë Julin Flore Laure Liene Zenna Evia Emilie Elodie Floris Fender Quinten Milas Silas Tobias Laurens Tobin Mathijs
Wauw ben je nu zwanger van een tweeling? Gefeliciteerd! Een poging want ik weet niet hoe je andere kindjes heten Milas Boaz Joas Timme Joppe Hidde Abel Silvijn Ezra Mirre Lila Ziva Ivy Rivka Pippa Ella
Mavis Aubree Jolee Solenn Elena Madee Candice Gigi Moise Iselle Celeste Gia Jinger Fallon Xenia Leslie Armel Shiloh Shania Leah Caitlin Muriel Alana Alanis Hazel Rocco Falcon Caden Brooks Holden Maxwell Mitchell Tremont Vincent Donavan Matthew Trenton Moeder Miles Braden Dwight Parker Elias Reza Ezra
Abel, Axel, Bodhi, Boris, Ceder, Daniël, David, Elias, Espen, Fender, Ferran, Ferre, Gideon, Hessel, Ivar, Jaron, Jelmer, Jonas, Lester, Lutein, Marnix, Morris, Odin, Oscar, Otis, Pepijn, Rafael, Ravi, Revi, Roan, Romijn, Sebas, Silas, Stian, Thian, Thobian, Tobias, Tobin, Tristan, Wessel, Zeger, Zias Adelin, Amaris, Amber, Anaïs, Arisa, Arwen, Aster, Babet, Bodil, Carice, Cécile, Cilou, Deliah, Dolijn, Donna, Edith, Elea, Elodie, Elora, Erin, Estée, Evelijn, Fenna, Hannah, Heleen, Imara, Irisa, Isaura, Isolde, Jalou, Juna, Kristel, Lilian, Loïs, Lorijn, Malin, Marin, Muriël, Pippa, Rava, Rosalin, Silke, Stella, Tamar, Thalia, Thirza, Thirze, Valerie, Violet, Willemijn, Zara, Ziva
Heb je wel eens hier gespit? Www.voornamelijk.nl? Leuk gedaan in blog stijl met thema's. Ik denk leuke inspiratie voor wat jij zoekt. En een tweeling na een drieling. Ongelooflijk! Ik volg een instagram mama met hetzelfde, onwijs leuk mens. Ondanks dat een meerling zwangerschap zorgen kent en het eerste jaar ontzettend hard zorgen is, is het een prachtig avontuur. Heel veel succes!
Wow , @Madeliefje06 een tweeling? Wat bijzonder zeg ❤️ Gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed mag gaan
Dankjulliewel @Lenaroos & @Champetter & @xElles Lief! Om een beetje een idee te geven, namen waar we nu aan denken zijn: Isolde, Julin, Lorin, Nisa Revi, Ilan, Julan, Florian En ik voeg toe aan mijn lijstje: Jolée, Isaura/Isaure, Pippa Tobin, Sebas Meer inspiratie is altijd welkom
Op ons lijstje stond nog Lorin Julin Nika Berber Bodine/Bodile Iselie Elore Noé/Noë Philine Elif Julian Revin Tjibbe Maurits Florian/Florius/Floris
Leuke opties worden hier genoemd! Die kan ik zelf ook toevoegen aan mijn lijstje Wat opties: Rosa, Mirle, Nila, Isra, Sila, Selah, Marlie, Cleo, Leila, Julie, Loren, Noreen Evan, Ethan, Rohan/Ronan, Lennox, Idris, Ilian, Elian, Marten, Javi