Hallo meiden, Even een vraagje bij ons tegenover is vanacht een beebje geboren en het heet Jayden er staat een mickeymouse bord. DUs je zou zeggen dat het een jongen is, maar wat denken jullie? En bestaan er neutrale felicitatiekaartjes voor een geboorte? Alvast bedankt. xxx Joyce
is een jongensnaam volgens mij. Volgens babynamen.nl zijn er de afgelopen 12 maanden 682 jongens met deze naam geboren en geen meisjes met deze naam. Maar goed, misschien zijn jou buurtgenoten de eerste die een meisje met deze naam hebben.
Hmm.. Misschien gaan ze nog wel blauwe of roze slingers ophangen! Even wachten nog.. Lijkt me trouwens een jongensnaam. Maar je weet het maar nooit.....
vriendin van mij is vorige week bevallen van een meisje genaamd: Jayda. Omdat ze Jayden als jongens naam hadden en die veranderd hebben naar een meisjesnaam Jayda.
Oei, niet er zomaar vanuit gaan dat het een jochie is hoor! Vrienden van ons hebben een dochter gekregen die Jayden heet, zij vonden het mooier voor een meisje. Ik hoop dat je een leuke neutrale felicitatiekaart kan vinden, of anders even peilen bij buren die weten of het een jongen of een meisje is...