Aaargh help me Wij hadden als meisjesnaam Kate en echt ik vind die naam nog steeds mooi. Maar Danique speelt al een tijdje door mijn hoofd. Man vind ook beide namen erg mooi. Zowel mijn man en ik hebben namen die beginnen met een K en hebben beide geen 2e naam. Ook de baby zal geen 2e naam krijgen. De andere kinderen heten enileC - nahtaN - anuL. <- uiteraard omgekeerd lezen. Welke heeft jullie voorkeur?! Geen andere opties aub het word echt 1 van deze 2.
Ik stem voor Danique! Kate vind ik niet zo, omdat ik bij de Nederlandse platte uitspraak denk aan een bouwkeet...
Ik ga voor Kate. Ook al past Danique wellicht beter bij de rest van de namen, Kate vind ik een mooie, schattige maar ook stoere naam. Succes met de keuze
Danique! Mooie naam die goed bij je andere kinderen past. Kate vind ik ook een leuke naam maar idd op z’n plat Nederlands niet zo mooi.
Danique wordt Daan. Wat natuurlijk prima is, maar misschien een overweging. Verder leuke naam hoor. Kate is mooi en denk ik net wat makkelijker internationaal. En ik vind het op z'n Nederlands 'Keet' juist wel lekker stoer. Ik heb op Kate gestemd.
Danique!! Hoor je eigenlijk nooit en past heel mooi bij de andere namen. Kate vind ik wat hard. Katelyn wel weer heel leuken is ook heel mooi bij de andere namen.
Heb Kate gestemd. Ik vind het beiden hele mooie namen, al heb ik een zwak voor Danique vanwege de franse klank. Maar Danique vind ik eigenlijk alleen mooi bij C. passen, terwijl ik Kate beter bij de jongste twee vind passen en ook wel redelijk bij C.