wat vinden julie van deze jongens naam, NOAH.. wij vinden hem super mooi, maar wij willen julie mening
Ik vind het niets.. Sorry! Vind het geen pit/kracht/power/stoers hebben en dat vind ik persoonlijk echt essentieel in een jongensnaam. Maar zijn heel veel mensen die het een supernaam vinden en als het voor jullie DE naam is: super toch?! Gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak anders heetten we allemaal hetzelfde
Ik vind hem erg leuk. Ik denk ook dat het wel meevalt qua populariteit. Ik ben hem in mijn groepen op school nog nooit tegengekomen.
vind hem te unisex en veel gehoord, dus niet meer echt uniek (mijn mening, ) maar als jullie het DE naam vinden, gewoon doen!
Ik vind het ook een leuke naam, maar de naam komt hier ontzettend veel voor op het moment. Dus ik zou er niet voor kiezen, maar als dat jou niets uitmaakt lekker doen
Mooi En hij wordt in bijna iedere taal (Engels, Frans, Duits, Spaans) hetzelfde uitgesproken. Altijd handig als hij ooit in het buitenland terecht mocht komen.
Mooi lief en stoer, zo heet onze eerste zoon. Hier hoor me hem bijna niet. Ik vind het alleen soms wel jammer dat er best wel veel meisjes zo heten en dat mensen vaak denken dat het een meisje is.
Ik hoor te vaak de naam Noa voor een meisje. Bij een jongen schrijf je dan met een H...maar dit hoor je niet in de uitspraak. Ik vind het daarom een meisjesnaam geworden....